Draag je steentje bij en doe mee!

Onze toekomst ligt in de handen van de volgende generatie, maar hun toekomst ligt in onze handen. Kun jij je helemaal vinden in ons streven naar meer welzijn, gezondheid en Brain Balance voor kinderen in het onderwijs? Wil jij samen met ons bijdragen aan het welzijn en de persoonlijke ontwikkeling van kinderen? Je kunt onze stichting op verschillende manieren ondersteunen.

Hoe kan ik bijdragen?

1. Ga als vrijwilliger aan de slag
    Als vrijwilliger kun je Stichting Brain Balance voor iedereen op allerlei manieren helpen. Stuur een mail of vul het contactformulier in en vertel waarom het jou zo leuk lijkt om ons als vrijwilliger te helpen. Je ontvangt van ons snel een reactie met meer informatie!

2. Doe een donatie
    Stichting Brain Balance voor iedereen is afhankelijk van donaties om lesprogramma’s daadwerkelijk te gaan aanbieden op scholen. Wij kunnen het niet alleen en zijn daarom heel blij met elk bedrag dat jij kunt missen. Help je mee?

3. Support ons met je bedrijf
    De kinderen van vandaag zijn de werknemers van morgen. Ondersteun Stichting Brain Balance voor iedereen daarom met jouw organisatie. Hiermee draag je bij aan een solide basis bij kinderen om zowel nu op school als later in het werkende leven te floreren.

4. Denk jij dat er een andere manier is waarop jij onze stichting kunt ondersteunen?
    Dat juichen we natuurlijk toe! Geef je idee door via ons contactformulier en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Ja, ik wil bijdragen!