Stop de crisis in het onderwijs! Wij maken ons hard voor een mentaal gezonde wereld, voor iedereen. Steun onze crowdfunding actie.

De noodklok luidt! Welzijn belangrijker dan ooit…

In 2030 zal de grootste ziektelast bestaan uit mentale ziektebeelden, denk aan alzheimer, dementie, parkinson, maar ook burn-outs en depressies*. Dit is in de hele geschiedenis van de mensheid nog nooit voorgekomen, we staan voor een enorme uitdaging. Stichting Brain Balance voor iedereen wil ervoor zorgen dat de voorspelling van de WHO niet uitkomt. En jullie kunnen ons helpen!

Met elkaar kunnen we ervoor zorgen dat mentale ziekten geen kans meer maken. Om onze missie te behalen en ons programma in heel Nederland uit te rollen, moeten wij nog een paar zaken in orde maken en hebben we hiervoor jullie hulp nodig met € 200.000 funding.

• wij willen voor het schooljaar 22/23 het hele lesprogramma vertaald hebben van het Engels naar het Nederlands (en dat zijn heel veel woorden en video’s…)
  • de vertaalde teksten en video’s technisch geïmplementeerd hebben in het platform en de familie app
  • al onze coaches trainen zodat zij de scholen kunnen begeleiden met de lesplannen
  • en minimaal 10 scholen het programma kosteloos kunnen aanbieden als zij niet in staat zijn om het programma aan te schaffen (en hiermee zeker 3500 leerlingen, 45 leerkrachten en 1500 gezinnen helpen)

Wil jij net als wij de wereld weer mentaal gezond maken en de onderwijscrisis stoppen? Doneer dan nu!

*  bron: WHO